» Onsdag 10 oktober 2012

Lovely wednesday! 
Med endast en enda lektion idag har jag planerat in en hel massa annat som skall hinnas med! Innan skolan var jag till exempel både på gymmet och körskolan och fick teorifas B avklarad samt en helt okej lyckad körlektion med fina kommentarer efteråt. Det kändes riktigt bra! (: Nu ska jag bara ta tag i att boka halkan och gå riskutbildning så är vi snart i hamn, förhoppningsvis innan jul vilket är mitt mål! 
 
Annars skall jag pluggeliplugga, förhoppningsvis handla nytt på inredningsfronten till mitt rum och träffa två vänner ikväll för att hänga framför vår gemensamma favoritserie. Jag pratar såklart om Grey's Anatomy som hade säsongspremiär förra veckan med det sämsta avsnitt jag någonsin sett, så jag hoppas det är bättre idag!
 
Sedan skall även de båda hästarna pysslas om som vanligt idag. Zäta skall klippas för att slippa sin trollpäls och Mimmi skall hoppas på banan. Beroende på hur det går kanske jag utmanar ödet lite och pressar upp oss på lite högre höjder än vi tidigare jobbat med. Med tanke på vad som eventuellt komma skall i framtiden kan det vara en bra idé! Hihi (: 
 
Skruttbild från gårdagens markarbetspass. Jag tycker verkligen om min ambitiösa lilla prick ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback