» Kalla mig supermanda

Just nu är jag inne i världens flow och jobbar på supereffektivt, me like! (:
Har under den här veckan hittills hunnit med en redig massor grejjer utan att för den delen känna mig särskilt stressad. Kanoners ju! Extra plus för gårdagen och idag som både blev och kommer bli riktigt fullproppade med nyttogöra. 
Belönar mig själv med ungefär lika mycket roligheter också för att hålla modet uppe, som att ge mig ut och springa och sedan se på Svenska hollywoodfruar igår och dra på jakt efter inredningsprylar till mitt rum och sedan kötta på Friskis ikväll. Det måste vara en jämn balans liksom (;
 
Just nu väntar jag på Hillevi i stallet för att ta höstiga porträtt på oss och hästarna efter att vi jobbat med vårt samhällsarbete. Bäst att utnyttja löven medan de fortfarande har fina färger och inte har ruttnat bort och blivit helt bruna ju, än så länge är de ju kanonfina! Älskar hösten när den är såhär ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback