» Torsdag 17 maj 2012

Gissa om det var två trötta tjejer som satte sig i bilen i morse när den styrde kosan mot Boxholm? Själv somnade jag efter ca 20 min och sov nästan hela resan så den kan jag inte säga mycket om haha, men väl där var det andra puckar!

Vädret höll sig hyfsat bra men trots ganska mycket sol var det ganska kyligt (hatar denna jäkla blåst!!) så mitt i maj vandrade jag omkring i hoodie, lag-västen och min långa vinterjacka haha. Men hellre det än att frysa (;
Emma och Pari däremot verkade inte minsta störda av blåsten utan gjorde två mycket bra rundor, med stort plus för tävlingsklassen! Alltid roligt när det går så bra! (:

Eftersom Emma red så pass tidigt kom vi hem redan 13.30 (sov hela vägen hem också haha!) och efter lite fixande och obligatoriskt fika bar det av hemmåt. Zätus blev pysslad med av båda sina faddrar så jag kände inte att det fanns så mycket för mig att göra med honom. Men imorgon är han "min" och då ska vi upp till sjukhusfältet för att trimma lite inför söndag! Är vädret på min sida hänger dessutom Hillevis kamera med, och Hillevi såklart hihi, och då hoppas jag på fiiina bilder ((:
Iaf. När jag kom hem tog jag två flugor i en smäll och planerade dagens löprunda så att jag sprang ca 1,7 km fram och tillbaka till affären för att handla med mamma och lillebror, ganska nice (y) Vi alla var på köphumör så en hel del rolig mat fick följa med hem (: 

Under kvällen har promenerat med Ebba och hennes galna (men sjukligt fina) hundar, blivit dyngsur av regnet utan att bry mig det minsta, haft roligt med lillebror och även fått en mycket oväntad med finfin present ♥
Bara lite småpyssel kvar och sedan ska jag nog knåpa ihop en nyttig efterrätt till familjen, jag är på ätarhumör idag hehe! (;


- Halvtaskig bild från min sida på dagens ekipage



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback