» Onsdag 30 maj 2012

Ja ni mina vänner vilken upp- och nedvänd dag det här blev! Normalt slutar jag runt 16 på onsdagar men att få sluta strax efter 09 var ju verkligen inte fel! ((: Och en hel del har jag fått gjort dessutom! På "Att göra-listan" kan jag efter dagen kryssa av:
- Plugga matte
- Göra hemuppgiften i franska
- Skriva i Zäta-boken
- Städa mitt rum
- Pyssla med marsvinen
- Springa
- Och viktigast av allt: Läsa HELA vår kortroman på 102 sidor inför svenskaprovet!

Sistnämnda var utan tvekan jobbigast! Jag sträckläste hela romanen från början till slut på ett par timmar och hade grymt svårt att koncentrera mig på stackars Selma Lagerlöf's text. Ärligt talat var jag riktigt nära att somna ett par gånger eftersom det tog så lång tid att läsa den. Men i slutet var den nästan bra faktiskt...

Hur som haver. Kom nyligen hem från ett möte med ÖRF, SISU och representanter från olika ridklubbar i Östergötland och det var mycket givande! Mycket är under planering och detta ska jag även försöka föra över på "min" ungdomsstyrelse och sedan får vi se om vi kan gå vidare med detta tillsammans med de andra. Men det tror jag, jag känner att det här kan bli riktigt bra! (:

Nu har jag bänkat mig framför tv:n med Grey's Anatomy och ridsport och tänker avsluta kvällen på det här sättet, hörs imorgon! (:

- Idag får knubbis stå för bilden! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback