» Måndag 20 maj 2012

Långhelgen tog slut alldeles för fort och i morse var det bar att pallra sig upp till skolan, vare sig jag ville eller inte, och det kan ju diskuteras haha... Kom trots allt iväg och dagen blev trots allt helt okej!
- Ganska bra betygssnack på spanskan
- En idrottslektion som bestod av att "orientera" (läs: vandra runt och chilla i skogen)
- Jobba utomhus i solen på samhällen
- Sluta vid lunch

Låter ganska bra va? (: Åt sedan lunch tillsammans med Hillevi och Emma innan vi åkte upp till stallet. Där var jag och mina vänner mer galna än normala men riktigt roligt hade vi minsann! Pricken däremot var tröttis, men han piggnade till och efter en stunds borstande var han dessutom ren och fin (:

Cyklade hemåt, pluggade så smått, följde med mor och handlade och kom för 20 minuter sedan in från en kvällspromenad med mamma. 17 grader ute trots att klockan är efter 22, galet skönt!!

Nu ska jag krypa till kojs och ladda inför sovmorgon i morrn (:


Svar: ja, just det! men fixar det snart då ;)

2012-05-22 // 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback