» En bra start på dagen (:

Eftersom det här är sista veckan på mitt IV-val i skolan hade vi betygsprat under dagens lektion av Mat i praktik och teori. Som vanligt gick jag och blev helt hypernervös innan och förväntade mig det värsta, trots att jag egentligen visste innerst inne att det troligen hade gått ganska bra för mig i den här kursen.
Och mycket riktigt, gick därifrån med ett MVG och kommentaren av läraren att jag egentligen borde ha haft ett dubbelt MVG, haha!
Nej men det var riktigt roligt, speciellt med tanka på att jag har känt mig väldigt säker på allt vi har gjort under kursen! ((:

Nu är det bara avslutningsmiddagen kvar imorgon och sedan kan jag njuta av att ha sovmorgon de två sista torsdagarna och ledigt på em under sista fredagen eftersom kursen som sagt slutar den här veckan till skillnad från de andra IV-valen! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback