» Ut på äventyr

I morgon är det dags för terminen och årets allra första ute-tävling! :DD

Kan ni förstå hur taggad jag är hihi? (: I morgon åker vi nämligen till Vreta för att starta en LB:1 och en LA:1 och förhoppningsvis ta vid där vi slutade förra terminen. Dock kan jag inte säga att jag har så höga förväntningar med tanke på att det som sagt är första tävlingen borta i år och Zäta kanske kommer tycka det är lite konstigt, men han brukar ju vara så himla duktig så det löser sig nog (:

Kvällen kommer därför spenderas enbart i stallet med att packa, förbereda transporten och göra i ordning lill-killen. Känns lite virrigt eftersom det var så länge sedan jag packade till tävling nu, tänk om jag glömmer något viktigt haha?! Sen är manen ett annat problem... Jag vet inte ens om jag kommer kunna knoppa den när den ser ut som den gör, hade jag fått bestämma hade den haft ett annat utseende!

Menmen, det är inget jag kan göra någonting åt nu. Känns så himla typiskt bara. Men om jag har tur kanske en skinande ren och finputsad häst i övrigt kan väga upp fula knoppar? (;

- Söten (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback