» Sweaping the country

Nu sitter jag troligen på ett tåg någonstans på väg från Norrköping!

Idag är jag i Stockholm hela dagen + kvällen tillsammans med mamma, Emma, Tessan och deras mammor för att ha en riktig tjejdag! (: Shopping står på schemat och jag är bland annat på jakt efter en fin blommig sommarklänning som kan få flytta in i min garderob! Har ju bestämt att jag vill börja klä mig roligare och mer varierat och därför tänker jag inte spendera hela sommaren i shorts (;

Alla tre fick nämligen i gemensam julkpapp att åka upp till stockholm idag, och som pricken över i ingick att gå på musikal! :D
I eftermiddag ska vi gå och se uppsättningen av Dirty Dancing och gissa om det ska bli roligt?! (; 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback