» Stallboken 2012



Stallboken 2012 köpte jag under slutet av 2011 lite som en julklapp till mig själv och mest på impuls (dock gav lillebror mig den i ett paket trots att jag betalat den haha :)). Gillade att den bland annat innehöll tävlingsterminer, bra övningar osv. Dock blev den liggande i mitt skåp ett par månader innan jag tog tag i den på riktigt och jag började nästan ångra att jag lade ner pengar på den... Så därför tog jag tag i skrivandet och nu uppskattar jag den sjukt mycket! 

Nu skriver jag ner nästan allt jag gör med Zäta dag för dag. Det kan vara allt från lösa skor, massage, dagens ridpass eller tävlingsresultat eller sår. Extra smidigt är att man kan kolla tillbaka och se hur saker och ting har utvecklat sig under en tidsperiod. En väldigt bra hjälpreda helt enkelt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback