» Nu är det fredagsmys ;)

Fredag idag och det är lika skönt som vanligt! :) För att göra saken ännu bättre slutar jag vid lunch idag eftersom jag hade betygssamtal igår, och det gillas! Fredagar är ju den dagen man verkligen vill sluta tidigt på, iaf jag :)

Dagens planer är ganska lugna. Ska först spendera eftermiddagen i stallet med Herr Prick, och efter det blir det en runda runt i stadens olika butiker med mamma för att leta nya möbler och annan inredning till vardgsrummet. Troligen en mumsig fika på det också, känner att det skulle sitta fint hihi :)

Ikväll ska vi troligen ha filmkväll med familjen, eller iaf jag, mamma och pappa då lillebror nog är med en kompis istället.
Filmkvällarna var en tradition vi startade upp förra året för att verkligen göra något tillsammans (ses tyvärr för sällan ibland eftersom alla hela tiden har sina egna bollar att hålla i luften) och det tycker jag är riktigt mysigt :) Vi brukar turas om att välja film och den som väljer står även för att fixa filmmys, alltså tilltugg av något slag, så som fruktsallad, popcorn, godis, grönsaker + dip eller liknande. Känner på mig att det blir jag som får fixa det idag eftersom det var jag som föreslog filmkväll den här veckan, men jag har en plan! ;)

- Tror att vi ska se Pirates of the Caribbean 4, min familj är lite nördiga på dessa filmer så det blir nog bra haha! Har dock hört att den ska vara ganska dålig, men det återstår att se! :)


» Mary

Hahah jag vet, bilden är klockren :D

2012-03-02 // 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback