» Långhelg på G

Ännu en vecka avklarad och det känns som vanligt lika skönt! :) Speciellt den här gången eftersom vi har studiedagar måndag och tisdag, vilket innebär att jag går emot en riktig långhelg. Känns helt underbart hihi :)

Startar därför upp med att spendera kvällen och natten hemma hos Hillis med en massa smarriga tilltugg ;) Tror bland annat att det vankas korv och pomme till middag, något som faktiskt är grymt underskattat! Får nog dock ta med mig lite egna grönsaker har jag en känsla av, vi är inte så bra på att äta det under svullkvälla annars!
Väntar i just detta nu dessutom på en kladdkaka som står i ugnen och snart ska jag springa iväg och duscha. Vill ju inte komma helt svettig till Hillevi efter ett ganska roligt pass på Friskis! :)


- Coola brudar! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback