» Furminator

Något jag verkligen skulle vilja köpa är en sådan här smart pryl ↓


- Bildkälla

Denna lilla manick kallas Furminator och är en typ av fällsskrapa/fällborste, vilket skulle passa perfekt i min ryktlåda just nu med tanke på de vita högar som  bildas runt oss när jag borstar ;)
Produkten är egentligen till för hundar och fungerar genom att piggarna med valbar storlek effektivt lossar underpäls och lösa hår när man drar den genom hårremmen utan att skada huden på något sätt.

Jag har en känsla av att den här skulle underlätta Zätas fällning något enormt! Han tycker ju redan att det är tråkigt att stå stilla medan jag kämpar med gummiskrapan och att snabba på processen och dessutom få med mer päls vid varje drag skulle ju inte direkt vara något negativt. Tror vi båda skulle uppskatta det hihi :)

Dock har jag inte plats för denna på min inköpslista just nu, så vi får helt enkelt härda ut med gummiskrapan båda två! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback