» Det gläder mig!

Att så många har tittat in här trots att jag inte skrivit så mycket som ett ord på ett par dagar, känns verkligen jätteroligt! :)
Helgen blev ju som sagt fullspäckad trots att jag inte hade så många måsten som jag brukar, precis som jag trodde med andra ord, men så länge det är fullt av roliga saker får dagarna gärna vara överfulla för min del! ;)
Bland annat hann jag med att starta upp löpträningen igen på allvar, förutom nu då när min fot inte klarar av det :'( Klubbens styrelses årsmöte och dressyrträning för Linda Melin.

Mötet gick bra eller vad jag ska säga... Fungerade ungefär som på ett vanligt årsmöte; alla håller med om det ordförande säger och ganska snabbt är det avklarat ;)
Efteråt bjöds det på buffémat från Dillqvist och jag blev minst sagt proppmätt hihi, supergott var det :) Kvällen avslutades med aktiviteterna som vi i Pållestollarna anordnat och där ingick bland annat en lite klurigare form av tipspromenad. Det hela gick ut på att frågorna var kryptiska och egentligen betydde något annat än vad som stod, till exempel; "Vem är läskigast?" och så handlade det egentligen om vem som kunde dricka upp en läskburk snabbast. Publiken hade mycket roligt åt alla dessa tävlingar kan jag säga :) Och trots att det inte riktigt blev som vi tänkt oss är jag nöjd med vad vi åstadkom, jag gillar min styrelse :)♥

Nu ikväll hade vi årets första möte med 2012's nya US-styrelse. Planerade lite aktiviteter och gjorde en lös årsplan för hur vi tror att vi vill ha det, och det känns som att detta kan bli ett riktigt bra år för Pållestollarna! Ett skönt gäng och mycket roliga idéer kan väl knappast vara en dålig kombination? Inte enligt mig iaf :)

Förresten kände jag igenom Zätus nu ikväll och jag kunde inte hitta något som inte var som vanligt på honom, vi hade verkligen tur! :)

- Plutt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback