» 14 mars 2012

Skoldagen genomleds utan större problem ;) Lyckades redovisa grupparbetet på geografin trots att jag mer eller mindre gillar lärarstudenten vi hr där. Lutar mest mot mindre kan jag säga haha!

Efter det fick vi veta att vår franskalärare återigen var dålig och därför inte kunde ha lektionen. Tycker synd om henne faktiskt, hon är verkligen sjuk eller skadad hela tiden.
Idag var det dock ganska bra timing eftersom vi då fick sluta en hel timme tidigare, och det tackar man ju inte direkt nej till :)
Åkte då upp till stallet och hann borsta länga på Zäta innan vi red ut tillsammans med Emma och Pari. Jag tror att ni kan tänka er hur skönt det var att kunna rida iväg kvart i sex och konstatera att det var LJUST ute fortfarande :)) Glada tjejer, och minst sagt glada hästar haha, som red iväg :)
Blev en hel del bus och skratt i skogen kan jag lova! Zäta och Pari är verkligen bästa uteritts-kompisarna och passar så himla bra ihop. Triggar varandra precis lagom och kan bokstavligen talat gå på varandra och vara hur nöjda som helst tillsammans. Bästa Tarzan och Tufs! :)
Kom tillbaka till stallet efter lite mer än en timme och då stod mer borstning och även massage på schemat. Så nu är han iaf fin i pälsen :)

Cyklade sedan hem på en väldigt liten cykel haha! Fick låna Tuvas medan hon blev skjutsad av Emma, och lägre sadel får man leta efter. Ni kan ju tänka er hur roligt det såg ut med mina långa ben haha. Men hem kom vi tillslut ;)

Imorgon taggar vi dressyrträning för C, det var ganska länge sedan så det ska bli kul att se vad hon säger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback