» 13 mars 2012

Studiedag 2 kommer lite såhär i efterhand ;)

Vaknade upp till dag 2 efter en ganska så niceig sovmorgon. Kollade lite på Ponnyakuten medan jag åt frukost, så nu är jag nästa ifatt och i fas med alla avsnitt (bra jobbat!), innan jag tog mig i kragen och pluggade en stund för första gången på hela ledigheten. 
Spenderade ca 50 minuter med idrottsuppiften och nu är den äntligan klappad och klar! Det bästa är att den inte ska in förrns på måndag. Älskar att ligga före :)
Om jag fick välja skulle alla läxor vara som idrottsuppgifterna. Faktum är att jag oftast gillar att skriva dem konstigt nog? :) 

Efter lunch cyklade jag upp till stallet, och där möttes jag av detta ↓


En mindre ren kille med andra ord och det var bara att hugga i med borstar av olika slag ;) Men efter 90 minuters piggborstande, fällning, kronrandsklippande och rykt var han finis igen :) Egentligen är det ganska roligt när han ser ut som ett litet monster innan jag börjat borsta (om jag har mycket tid på mig vill säga!!) för då blir det störst skillnad efteråt haha.

Övervägde att ta tag i plakettflytten också, men det blev inte av. Sedan Zäta bytte box har jag fortfarande inte flyttat våra plaketter, men det får bli helgens projekt :) Har ju dessutom två nya att sätta upp sedan tränngstävlingarna :)♥
Istället blev det fika i solen med folket och det var skönt! ÄLSKAR att vädret har blivit så mycket bättre!

Kvällen spenderades på Friskis tillsammans med Emma och precis som vanligt nu för tiden säger mina ben stopp alldeles för tidigt :(
Jag fattar verkligen inte varför jag får såden galen mjölksyra i benen så fort jag gör minsta lilla fysiska aktivitet, men det suger! Hatar att känna mig dålig och det har ju aldrig varit såhär förut... Pratade lite med mamma om detta och vi bestämde att jag troligen ska gå och ta lite olika prover för att se om det är något som inte stämmer. Efter ett par månader har jag tröttnat på detta nu!

Fick iaf världsgod mat när jag kom hem så då blev jag glad igen, hemmagjorda köttbullar skulle ju kunna vara något av det godaste som finns ♥

Som vanligt tog ledigheten slut alldeles för fort och i morse var det ju inte riktigt lika roligt att vakna upp till verkligheten kan jag lova, men det är bara att hålla ut! Snart är det påsklov och då ska jag ha det bäst igen och äta massa godis hihi :)


» Carro

Jobbigt med benen! Kan inte vara någon variant av benhinneinflammation?

2012-03-15 // 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback