» Tisdag 19 juni 2012

Prick klockan 07 imorse startade jag mina jobbdatorer och kände mig sådär lagom kunglig när jag faktiskt hann dit i tid enligt mitt mål! (: Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att cykla iväg imorse men det kan säkert ha hjälpt en del att jag hade sälle med Hillevi och slapp cykla själv!

Idag har det varit en minst sagt turbulent dag. Det gick inget vidare på jobbet, eller det gick egentligen onte dåligt, men det gick hackigt. Ena stunden flöt det på superbra och andra stunden funkade ingenting och underlaget samarbetade inte alls med mig. Det var drygt. Då var det tur att jag kommit ihåg att ta med mig mina hörlurar. Att sitta i näst intill total tystnad under 8 timmar är verkligen inte roligt och när vi inte pratar eller har våra små debatter inom gruppen behöver jag verkligen min musik. Imorgon måste jag bara ta med mig mobilladdaren också så jag kan lyssna hela dagen och ändå ha batteri kvar till eftermiddagen och kvällen (;

Precis som igår åkta jag till Zäta direkt efter jobbet och där gjordes samma sak som igår. Borstade en stund och sedan fastnade jag i goset igen och upptäckte efter en ganska lång stund att jag hade en sovande kille i boxen. Jag gissar att han tyckte det var lika mysigt som jag med tanke på att han stod med mulen i torven och halvsov. Jag tror minsann att jag har hittat bådas vårat favorit-mys-sätt (:

När klockan slog 18 var det dags att hålla i Pållestollarnas sommaravslutning för klubbens alla medlemmar och det blev verkligen inte som vi hade tänkt oss. Extremt få dök upp vilket var supertråkigt!! Men vi som var där hade riktigt roligt tillsammans när vi spelade multibrännboll och åt glass mm. Ni som kom ska ha cred för att ni gjorde mig på så bra humör då! (: 

Med magen full av sommarfika stannade jag sedan kvar och tittade när Lotta red Zäta på dressurkursen. Det är verkligen supernyttigt att se andra rida sin häst och jag snappade upp en hel del tips! Roligt att se honom från marken var det också och han fick verkligen jobba om jag säger så, men han blev riktigt fin och var verkligen sådär extra snygg stundtals! Härligt att se (:

En springtur och ett kvällsäventyr med mamma fick avsluta min kväll och det var minst sagt välbehövligt efter den här dagen. Halva mig vill bara slänga den i väggen och andra halvan tycker att den har varit ganska bra. Ska försöka lyssna på den senare sidan och skita i den deppiga. Det är roligare så!

Hörs imorrn!




Vart jobbar du? :)

2012-06-19 // 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback