» Jag lyser med min frånvaro...

Varken tisdag eller onsdag hade jag tid att titta in här eftersom "jag hade fullt upp med att leva livet" (: Gårdagen var ju ledig och därför gick jag in i helg/relax-mode redan i tisdags, och ni vet ju hur mina helger brukar se ut bloggmässigt haha!

Medan jag levde livet hade jag det verkligen bäst!
Träningen har rullat på, jag har haft ganska lite att plugga, jag lyckades läsa ut världens konstigaste engelskabok, Zäta har glänst och varit superfin, jag har varit på min första fest någonsin, umgåtts med fina vänner gånger flera och bara njutit! Bättre kan det knappast bli! (:

Festen utspelade sig hemma hos Emma där HEJA medverkade under hennes klassfest (; Dans, musik, mumsig middag, roliga personer (och minst sagt fina personligheter) och fina korttrick gjorde min kväll/natt. (:
Mindre roligt var det att stiga upp efter knappt 4 timmars sömn på onsdagen, men det var det absolut värt med tanke på hur fina hästarna var och hur bra dagen blev i övrigt! Spenderade dagen med att vara extremt patriotisk genom stallhäng, ICA-gympa, plugg i solen och myskväll med Tessan. Grattis i efterskott Sverige på din dag hihi (:

Idag tar jag mig igenom näst sista skoldagen för den här veckan och efter lunch piper jag iväg till stallet där det blir fullt upp! Zäta ska ridas, möten ska hållas, planering, arbetsdag och därimellan ska franskastudier tryckas in inför slutprovet imorgon...
Men vad gör det att jag har mycket att göra när 99% är roliga uppgifter och det dessutom bara är 8 dagar kvar till sommarlovet?! :DD

Rörigt inlägg, men nu tror jag att jag är på G igen... (:

- Innan jag gick över till Emma i tisdags



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback