» Göteborgshelgen med la familia

Förra helgen drog då hela familjen ner till Göteborg för att fira att det äntligen har blivit sommarlov! (:

Vi startade lördagen på topp med att åka direkt till Liseberg och där levde jag och lillebror livet hela dagen medan pappa och mamma pysslade med annat än att åka karuseller.
För att mjukstarta lite värmde vi upp med Sagoslottet (haha!) och körde sedan järnet med Flumride, Kanonen, Balder och de andra favoriterna. Förutom en lunch- och glasspaus var vi igång hela tiden och njöt i solen och blev ordentligt blöta i vattenkarusellerna, tur då att det var fint väder (;

Runt klockan 18 blev vi upphämtade av pappa och det var då dags att åka till hotellet för att checka in för natten och äta middag. Jag tycker att det är så himla roligt att bo på hotell! Det känns superlyxigt, finns oftast jättegod mat, stoooora frukostbufféer och annat roligt. Det Scandic-hotellet vi bodde på i helgen hade till exempel pool och där spenderade jag och bror en stor del av kvällen (:

På söndagen var det hyfsat tidig väckning som gällde, för efter en lååång och supergod frukost (jag hade verkligen rätt om frukostbufféen där) packade vi ihop oss och åkte vidare. Den här gången till Ullared! På vägen dit hann jag skriva ihop en redig inköpslista (trots att jag egentligen inte skulle handla något särskilt...) och hittade det mesta på den när vi kom dit (y) Fick bland annat en del avprickat på min "häst-inköpslista" inför hösten och det var niceigt (:

Efter en bra dag med shopping och totalt en grym helg åkte vi sedan hem för att återgå till vardagen. Men det var minsann en superstart på lovet!

- Favoriterna från Gekås, minus ett par shorts (:
- Linne
-bikini
-mobilväska
-träningshärlurar
-klisterstenar
-nagellack
-mjukisshorts
-vita ridbrallor
-neopreneboots -
- och självklart favvogodisarna till Zäta - Morotspellets från Krafft.
(Nu kan jag bocka av tre saker på min inköpslista)


hihi vad kul! jag provade det där linnet när jag var där, men det passade inte på mig. men kul att du köpte det! :))

Svar: Jaha! Ja jag tyckte det var fint så det fick följa med hem! (:
Amanda Kennmark

2012-06-26 // 11:56:22

hihi okej det var bra! :)

2012-06-29 // 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback