» Fredag 8 juni 2012, en vecka kvar

Sista krävande dagen för den här veckan och det känns verkligen bra! Sitter för tillfället och lyssnar på två gruppers debatter på samhällen och redigerar bilder under tiden. Känns lagom jobbigt (:

Faktum är att jag överlevde gårdagen och allt vad den innebar ganska bra. Dock kom jag, precis som jag misstänkte, i säng alldeles för sent men trots detta gick det ganska enkelt att gå upp imorgon. Att det sedan tog längre tid att göra alla morgonbestyr än vanligt vilket resulterade att jag fick cykla fort, fort in till stan behöver vi inte lägga någon energi på... Kom trots allt bara en eller två minuter sent till frankskan (;

Under franskalektionen fick jag då provet avklarat och jag tror faktiskt att det gick ganska bra! Lite småsaker var jag osäker på, men i det stora hela kändes det bra och jag var klar ganska fort! 

Efter samhällen är det bara en timmes hål och en trååååkig mattelektion kvar och sedan är jag fri för den här veckan! Om allt går som planerat åker jag då till Friskis och gymmar och därefter hem och packar klart inför Västervik. Det var lite strul med de olika träningskorten i måndags så därför har inget inhandlats ännu. Men idag så, får jag ordning på det då så kommer jag bli x antal kronor fattigare, och det känns riktigt bra! :D

Under eftermiddagen, runt 16 skulle jag tro, drar sedan hela familjen iväg till Västervik för att spendera helgen där. Jag är faktiskt riktigt taggad på att träffa släkten och startar på bästa sätt med middag hemma hos mormor och morfar tillsammans med kusinerna ikväll. Det finns ta mig fasiken ingen godare mat än den som mina mor-och farföräldrar gör. Jag rullar alltid ifrån dessa middagar (;

Enda baksidan med att vara borta hela helgen är att Zäta kommer i kläm. Känns mindre bra att inte träffa honom förrens på måndag ): Men han fick extra mycket godis och kärlek igår så jag tror att han klarar sig. Det blir nog svårare för mig hihi.

- Västerviks skärgård i December, tro det eller ej!


» Lina

Ja det blir bra när kommer du? jag åker ju till NORF på lördag och sedan är jag i stallet på söndag eftermiddag det är vad jag vet nu i alla fall :)

2012-06-08 // 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback