» Ett evighetsgöra

Den senaste tiden har det blivit en hel del fotografering av olika slag, något som tyvärr märks på ett negativt sätt på min hemmadator. Dels har den blivit fruktansvärt segis, vilket i och för sig är ganska logiskt med alla bilder den bär på, och det har såklart blivit värre och värre ju fler bilder jag matar den med. Men det största problemet är att den nu har blivit proppmätt!
Både hårddisken till datorn och den stationära hårddisken är alldeles fulla så jag har ingenstans att göra av mina bilder längre = kan inte tömma minneskorten!
Enda lösningen på problemet är då att sätta mig ner och börja rensa bland alla tusen bilder. Inte det roligaste men dock riktigt nödvändigt. Speciellt eftersom jag vill ha med mig kameran till betessläppet på fredag och då vill jag ju såklart kunna knäppa massor av bilder utan att tänka på att minneskortet kanske blir fullt för fort (:

Detta började jag alltså med igår kväll och planerar att vara klar med imorgon. Jag har redan hittat ett par riktiga godingar (läs: asfula, roliga, tokiga, pinsamma) bilder som lockar fram riktiga minnen. När jag är helt klar kanske jag till och med kan visa en del guldkorn här? Vi får se (;

- Den här bilden på Freja och mig till exempel, när jag kollar på den kommer jag ihåg hela ridturen och massa annat som vi gjort tillsammans. Roligt!


» Lina

Hej vi sklle behöva ses någon dag så jag kan få min bilder :)

Svar: Ja det får vi göra, det blir ju lite småkrångligt men det får vi lösa (:
Amanda Kennmark

2012-07-02 // 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback