» Bjärka Säby

Kan ni gissa vad jag pysslar med idag? Jo är på ponnytävling igen hihi! (: Så ofta som jag är på ponnytävlingar skulle man nästan kunna tro att jag tävlade både häst och ponny. Synd bara att jag är ca 183 cm lång... (; 

Nej anledningen till att jag så ofta är iväg och kollar små ponnys är att min vän Emma rider och tävlar en C-ponny. Och sedan en ganska lång tid tillbaka har vi två som tradition att följa med som hästskötare åt varandra på respektive tävlingar. Jag åker med Emma och hon åker med mig, himla enkelt och roligt. Det bästa är att vi båda vet hur den andre vill ha saker gjorda eller inte gjorda och trivs med varandras hästar efter ett x-antal tävlingar i bagaget. Så himla skönt och smidigt (:


- Bild från nyårsavslutningen 2011. Emma och Campari som Hermione med häst (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback