» Hjälp från er läsare

Nu när jag håller på och renoverar lite här behöver jag också lite hjälp från er! Jag behöver nämligen skaffa någon form av bildredigeringsprogram för att kunna pyssla ihop min nya header, men vet inte vilket/vilka som är bra. (jag vet ju för tusan knappt vilka som finns hihi!) (: Photoshop skulle såklart vara drömmen, men vad jag vet finns det inte att få tag på gratis och jag lägger inte ner flera tusen kronor på det. Attans att jag var tvungen att lämna tillbaka licensen jag hade när Fotografisk bild A tog slut, jag saknar den ofta kan jag lova...

Därför undrar jag nu: har Ni några tips på bildredigeringsprogram som är hyfsat enkla att använda, men framförallt gratis att ta hem? Jag har funderat lite på Gimp, men finns det bättre varianter skulle de så klart vara mer intressanta. Jag skulle bli superglad om ni tog er tid och tipsade mig om ni vet något bra (:




» Carro

Jag använder Picasa 3 och det tycker jag funkar väldigt bra, givetvis gratis :) så det rekommenderas!

Svar: Okej tack för tipset, då ska jag testa det också! :)
Amanda Kennmark

2012-07-03 // 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback