» Woop woop :D

Idag tror jag att jag blev mer överraskad än vad jag blivit på länge, och det på ett sjukt positivt sätt! :D
På svenskalektionen i förmiddags var det nämligen dags för betygssamtal i Historia A som vi avslutade till julen. Och som ni kanske har förstått utifrån vad jag har kluddat ner här så är ju inte historia mitt favoritämne direkt... ;)

Trots att jag genom hela kursen legat på MVG på inlämningara och VG, VG+ på proven och verkligen räknade med ett VG i slutbetyg så kunde jag inte låta bli att vara nervös när jag stod där i kön, någonstans långt inne hoppades jag ju på ett MVG efter allt mitt slit!

Det första läraren säger när jag kommer in är:
- Ja, ditt betyg var ju ett av de svåraste att sätta, eftersom det är så konstig profil på dig! (Och med konstig profil menade han de blandade resultaten)

Vid det här laget var jag bombsäker på ett VG, visste ju redan innan att det jag åstadkommit kanske inte skulle räcka, men så hasplar han ur sig:
- Så jag fick ta mig en rejäl funderare och kolla igenom dina resultat, och det räckte till ett MVG!

Hur glad tror ni jag blev då?, SJUUUUUKT GLAAAD!! :DD Hade tydligen haft fler MVG än jag trodde (även på prov) och fick typ massa berömm för mitt arbete under kursen! :)))
Guud! Känns bara så himla bra! :DD Att faktiskt få kirra ett MVG i trååååkk-historian som jag verkligen kämpat mig igenom får mig typ att känna mig oslagbar! :D Glaaaaad och stolt tjej hihi :))

- Hade lust att hoppa såhär ut ur klassrummet haha! :)

- Och ungefär såhär stolt var jag haha!


» Mary

You go Amanda :D duktig du är :)

2012-01-27 // 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback