» This has got to be a good life

Peppar, peppar, men just nu är det så himla mycket som löser sig för mig. Små problem bara försvinner bort som små sadkorn i en storm och dagarna blir väldigt mycket bättre än vad de skulle varit annars :)

Idag är ett sådant exempel. Hade faktiskt extrainsatt sovmorgon idag, skönt tyckte jag! Mindre skönt var det dock att vakna ganska utvilad men upptäcka att bussen skulle gå om en kvart!!
Råpanik kan jag säga! Fick snabbt som attan bestämma mig för att frukost var en onödig sak och att kläder på kroppen och en frilla som inte såg ut som Elvis var viktigare. Men sen kom problemlösaren, mamma var ledig! :) Kunde alltså få skjuts, vilket innebar att jag kunde få klä på mig, fixa håret lite och äta frukost! ;) Fick dessutom 10 rätt av 12 möjliga på en frågesport nu på samhällen, och det måste ju tyda på flyt! :)

Lite såhär har det varit hela veckan, allt har löst sig till det bästa och saker och ting har gått allmänt bra :) Får väl hoppas att det fortsätter såhär! :)

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback