» Lördag 14/1

Hola amigos :)

Som jag trodde klarade jag mig ganska bra igår trots att det var den ökända otursdagen ;) Dagen blev faktiskt bättre än väntat och det uppskattas ju alltid :)

Idag kan jag ju säga att det kommer bli fullt upp! Har massor av saker som jag har tämkt hinna med och därför gäller det att jag inte sitter och degar någonting, nej multitasking får det bli och speed-knappen måste definitivt stå på on! 
Ska bla annat hinna med mina husdjur, plugga, baka lördagsfika, handla, skriva årsberättelse mm mm innan jag åker upp till stallet för DIV III möte och mys med min finaste prins ♥ ... Känns dock ganska bra efter lite uppladdande sovmorgon :)

Nu ska jag bara sticka iväg på en löprunda i solen, och efter det pannkaksfrulle troligen, bra start på dagen! :D

Kram Amanda


- Taggad?! Hahahaha ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback