» Lillebrors dag

Idag är det minsan ingen vanlig dag, för idag står jag helt till lillebros förfogande och måste göra ALLT han säger och vill!
Varför, undrar ni kanske nu? Jo, för att det var en av mina julklappar till Martin. Han fick ett typ presentkort som erbjöd en heldag tillsammans med mig och där han fick völja precis vad vi skulle hitta på! Lite riskabelt kanske haha! ;)
Började iaf dagen med att sova till halv tio, vilket var grymt skönt efter att ha gått upp tidigt igår! Vaknade dock mitt i natten av världens huvudvärk som dessutom fanns kvar när jag vaknade :( Tur att den gav med sig ganska fort trots allt.

Hittils har vi hunnit sova, äta fruksost och åka skridskor, som är typ det bästa bror vet just nu! Ganska stolt och väldigt glad är jag över att jag, tro det eller ej, lyckades hålla mig på benen hela tiden!! Hade räknat med att komma hem helt gul och blå men så blev inte fallet, yeeeeeeessss! ;D
Lyckades dock få skavsår på ena hälen av skridskon, tyckte att det gjorde lite ondare än det borde och när jag bytte till vanliga skor innan vo åkte hem förstod jag varför: Det dumma skavet blödde ju för sjutton! Trodden bara det var en liten blåsa men nejnej! ;) Men ändå, hellre skoskav än en helt öm kropp! ;)

Nu blir det lunchtime och sen ska vi ner till stan tror jag! Där vankas så småningom middag och sen bio! :)

Kram Amanda


Trackback