» Fredagen den 13

Överlever vi? Det tror jag nog hihi! ;)
Brukar faktiskt klara mig ganska bra när det är sånahär "typiska" otursgrejjer, får väl min del så att det räcker ändå på andra sätt haha!
Ett år fyllde jag faktiskt till och med år på Fredagen den 13, men det gick bra det med ;)

Idag har vi iaf lyckats få en väldigt lång dag att bli väldigt kort, och det är ju inte helt fel :)
Hillevi och jag ska nämligen sammarbeta med ett arbete i Fotografisk Bild A där vi ska gestalta sagor i bilder. Dock har vi inte fotat något ännu, vilket betyder att vi inte har några bilder att jobba med på eftermiddagens lektion... Så vi får jobba hemma istället! :D Dock gör vi detta i em/kväll så dirrekt efter en pyttipanna-lunch kommer mami och hämtar mig och så åker jag till Freja istället, hur bra?! :) Älskar att sluta vid lunchen :)

Så nu har jag bara en mattelektion kvar att genomlida innan jag tar helg, och det ska bli så skönt!
Första skolveckan efter lovet har varit allt annat än trevlig jämfört med att vara ledig, och vi är redan totalt läx- och provbombade -.- Lärarna verkar ju veta hur de ska få oss så otaggade som möjligt på skolan!

Aja. får fokusera på att helgen kommer bli najs. Ska inte till stallet förrns på eftermiddagen varken lördag eller söndag, så jag kommer ha en del tid att spendera på sånt som måste göras. Typ sovmorgon och så hihi :) Men även en del annat som kan prickas av sedan, älskar att pricka av saker! Och på söndag är det ju Lida Melin - träning, taggaaaaaaaaaaaa!! :DD

Kram Amanda

- Ponnyn förra hösten :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback