» En Hagatimme senare

Tio mins kvar på hålet och jag har faktiskt tagit mig i kragen och pluggat hela tiden, så nu slipper jag iaf svenskan ikväll! :) Litteraturhistoria är verkligen inte min grej, himla tråkigt haha! Och dessutom känns det sååå onödigt. Men då är det bra att jag är ute i god tid inför provet (y)

Just nu längtar jag mest till i eftermiddag/kväll, för då ska jag och Hillevi ut med bushästarna på en (förhopppningsvis!) skrittur hihi, håller de sig i skinnet så ;) Kan ju hoppas att snön ligger kvar lite iaf, det skulle ju förhöja känslan lite :)

Kram Amanda
- Bara för att han ser ut som en fölis-pölis hihi :)


Sv: Tack! Lucky stars tror jag att det heter då det anses bringa tur när man ger dem till någon. Och sedan betyder olika antal stjärnor olika saker. :)

2012-01-18 // 15:47:49

jätte fin blogg! :)

var gärna med på min frågestund!

Mvh L

2012-01-18 // 18:21:16

Sv; Ja det är superkul :D

2012-01-19 // 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback