» Det börjar falla på plats

Puh! Bara en dags/kvälls pluggande kvar nu och sen är jag en fri människa för ett par dagar! (y) Kommer verkligen bli grymt att ine behöva plugga något alls i helgen, vad jag vet n så länge iaf! Dock får jag inte slappa till mig, och ingen sovmorgon blir det denna helg heller, trots att jag egentligen verkligen behöver det... Men å andra sidan så beror det på roliga saker den här gången, och då känns det ju mycket lättare :)

På lördag ska jag och Felicia nämligen ha vår sjukvårdsteori i stallet som vi egentligen skulle haft på jullovet. Kul att det är mer anmälningar så att den blir av den här gången! :) Sen har jag ju Zäta på lördag också och så är det arbetsdag inför söndag...

...För på söndag så vankas årets första träningstävling. Startar med dressyr och har valt att rida LB:1 x2. Känns bra att "mjukstarta" lite eller vad jag ska säga. Ville inte rida LA:1 på årets första tävling och LB:1 sitter ju i ryggmärgen på oss båda, så det blir bra :)
Har dessutom massa tips från Linda som jag försöker jobba med, får hoppas att det visar resultat på söndag! :)

Nu ska jag fixa det sista pysslet med Zäta och sen gå på sista US-mötet innan Årsmötet, för övrigt måste ni komma då om ni är Hageby-medlemmar!! Precis som förra året blir det möte i samband med smaskig TACO-KVÄLL! :D

Kram Amanda

- Finis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback