» 25 januari

Eftermiddagen spenderades mestadels på Friskis idag, och idag stod ett afro-pass på schemat! :) 
För er som inte vet vad afro är så kan jag säga att det är precis vad det låter som; afrodans. Skiljer sig mycket från "vanliga" pass på Friskis eftersom man under afron egentligen bara behöver koppla på magstyrkan och lite rygg, annars är det bara att hänga och slänga lite som man vill, inge tanke på hållning här inte! ;)
Sedan lär man sig olika block med rörelser under passets gång och sätter tillslut ihop dem i finalen på slutet, allt detta självklart till afrikanska trummor och adra rytmer :)

Hur som haver, det gick bra att träna idag! Dock fick jag ganska rejäl mjölksyra i både lår och axlar, men de är två av mina svagaste punkter så det var egentligen toppenbra att det tog lite där! :)
Tog sen bussen hem iaf och har sen dess äit smarrig hemmagjord typ kebab, sett på Ponnyakuten del två och försökt läsa på litteraturhistorian, gick sådär...

Nu ska jag däremot sova, ingen sovmorgon i morrn inte! ;)

Kram Amanda

- En oldie från lindvallen fick det bli :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback