» 2 januari 2010

Igår var det årets allra första dag och det känns som vanligt lika konstigt att det är den första januari! 
Nyårsafton igår gick i ett! Var ju först hos Matilda och spelade spel med henne och hennes tokiga kompisar ;) En väldans massa skratt blev det minsann haha, och jag hade väldigt kul! :)

Sen på kvällen kom ju familjen Sjöberg och Johansson och efter det startade matkalaset! ;) Massa förrätt, massa varmrätt och sen efter tolvslaget och fyrverkerierna massa efterrät också, gissa om jag var mätt!! ;)
Men det var det värt hihi :) Pratade massa, såg på film, spelade Mariokart osv, en bra kväll! :)

Igår sov jag typ huuuur länge som helst! Vaknade 13.30, av att mamma väckte mig haha! Kanske beror på att jag inte somnade förrns 03.40? Men det var skönt att sova! ;)

Åkte sen till stallet med Emma och pysslade med Zäta lite :) Stackarn har fått några slags skorpor under magen som har dykt upp under den senaste veckan :( Får se vad jag kan göra åt saken, men bort måste de! :)

1a januari blev iaf en bra start på året :) Lååång sovis hihi ;) sen stall med vänner och en kelig häst och sen ut till Matilda igen på kvällen. Spelade lite olika spel och ni kan ju tänka er hur det går med ett gäng tävlingsmänniskor haha! ;) Men dansspelet var nog ändå lite min grej! ;)
Sen när jag kom hem fortsatte jag kolla på första Glee-säsongen, har blivit smått beroende av den haha! :)

Kram Amanda

Lite bilder från i förrgår ↓

- Dukningen jag och mamma knåpade ihop blev jag riktigt nöjd med, superfin var den! :) Och sen ser ni ju hur kvällen var, maaaaatig! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback