» Val hit och val dit

ÄNTLIGEN har det löst sig helt och hållet med mina IV-val till trean! Gud va stort det låter kände jag nu. Trean alltså, lääängtar tills jag är där! Känns galet skönt och trots att det inte riktigt blev som jag ville så löste det sig till det bästa! Min tanke var att läsa IDH B, Konditions- och styrketräning och Organisation och ledarskap.

Detta gick dock inte riktigt ihop sig, så jag fick byta ut konditions- och styrketräning mot Mental träning, eftersom den låg utanför skoltid (vilket jag känner att jag inte vill ha och heller inte funkar för mig) och då behövde jag en kurs som låg under period 2. Lotten föll då på Mental träning eftersom den var i princip det enda som föll mig i smaken hihi! 

Kan ju också berätta att valet att ta den kursen nog innebar att jag gjorde mitt livs snabbaste och spontanaste beslut inne hos Suzanne nyss, (Bästa Suzanne för övrigt, superpositiv och ger jättebra hjälp, cred till henne!!) men det känns ganska bra! Som reservval valde jag Gym och Friskvård, vilket också känns som ett bra val.

Men framförallt; Såååå skönt att vara klar och att känna mig nöjd med de val jag gjort, det har inte varit lätt kan jag ju säga! Som ni kanske redan vet är ju val och beslut inte min starkaste sida :)

I eftermiddag väntas en uteritt med Tarzan tillsammans med Emma och Tufs ;) Får väl hoppas på att han inte är fullt lika busig ute idag som han var inne igår bara, för då lär jag ju inte sitta kvar speciellt länge ;) Har vi tur och det inte blir för mörkt kanske vi kan ta en galopp på sjukan, det skulle vi allihop uppskatta! :)

Kram Amanda



va fin bild! :)<3

2012-02-20 // 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback