» Vädret ♥

När det är såhär galet fint väder hos oss i Norrköping som det är idag vill jag bra spendera hela dagen utomhus! (fast jag vet ju innerst inne att jag skulle frysa massor om jag gjorde det...) Men idag är det nästan hela 12 +grader utanför mitt sovrumsfönster, vilket betyder att våren är påväg! :D 
Nu vill jag bara bli av med snön och istället välkomna kvittrande småfåglar hem till Sverige och en massa mysiga vårblommor upp ur jorden :)

Får väl se om ag lyckas ta mig ut och fota lite senare? Först ska jag dock ta mig i kragen och plugga matte i en timma, när jag har gjort det får det räcka för dagen enligt mig hihi! (: 
Skulle vilja hinna baka bröd och hallongrottor också, men det kanske får skjutas på, eller så hinner jag en av dem. Har nämligen bokat ridhuset vid 16 för att hoppa Zäta som jag skrev om tidigare, och efter det ska kvällen spenderas i stallet eftersom jag har kvällsfodringen och då känner jag att det inte är någon idé att åka hem mellan ca 17 och 20. Kan lika gärna pyssla med något vettigt i stallet då :)

Men nu, matte!

Kram Amanda



Sv. Tack för tipset. Ska kolla in där :)

2012-02-19 // 13:08:19

hej! :D nu är dagens rekommendation uppe, kika in fall du blev en av dom! blev du inte? anmäl dig gärna igen :D kram!

2012-02-19 // 14:34:58

Fina hästar på din header!

2012-02-19 // 16:48:41

Fin blogg :D

2012-02-19 // 17:28:43

Fin bild :)

2012-02-19 // 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback