» Photoshop och kärleksmums

Så tror jag att min kväll kommer att se ut, helt oej om ni frågar mig! :) Behöver ju som inte stoppa min näsa i en skolbok något mer på ett tag nu (och ni ska också få slippa höra tjatet om det då ;)) och det tänker jag ta tillvara på! 
Kärleksmumsen vill jag baka för att jag känner mig pysslig ikväll hihi :) Kanske blir något annat men det var länge sedan jag gjorde sådana så det lutar åt deras håll!
Photoshop ska spenderas lite td med för att knåpa på min och Hillevis saga till Fotografisk bild A, har en hel del små lurviga björnar att frilägga ... :)

Eftermiddagen spenderades såklart i stallet hos Zäta! :) Hann borsta av honom lite och smårykta innan han skulle upp till lektion. In med nya halmpellets då och sen göra iordning Lucie för lektion. Tyckte lite synd om henne faktiskt. Hon stod där uppe i privatstallet ensam (förutom Ella som sällskap då men de står ju inte ens bredvid varandra) och såg lite hängig ut. Öppnade dörren till henne och direkt kryper hon nästan bokstavligt upp i min famn! Supergosig verkligen och ville bara ha huvudet i famnen. sötis! I de stunderna önskar jag att jag hade mer tid... tror hon hade behövt få bli lite pysslad just då men så funkar det ju inte riktigt tyvärr. Men hon var glad att få komma ut iaf :)

Förresten så kan min mun slänga sig i väggen! Har haft svinont i baksidan av överkäken sen i fredags nu och jag vet inte vad det är :( Dessutom ger det mig huvudvärk och har spridit sig ner i halsen. buhu! Vet inte om det kan vara visdomständer på G, men ont gör det!
Tur att jag ska till tandläkaren i morgon, får se till att de kollar upp det ordentligt :)

Kram Amanda


- Kom på nu att jag aldrig la upp "efterbilder" från tandställningen, men här ser ni skillnaden, nöjd tjej! :D
och till er som först trodde att bilderna jag lagt ut som "FÖREbilder" var efterbilderna, nu ser ny tydligt skillnaden! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback