» People, help the people

Gick väll lite sådär med allt jag skulle hinna med nu ikväll hehe. Några av pluggprylarna råkade visst bli kvar i skolan och en powerwalk + brödbakning fick bytas ut mot matlagning till mig och bror. Får ta de andra två i morrn kväll istället! :) Men det sista till spanskaredovisningen och engelskainlämningen är klart iaf (y) Drog dessutom upp lite gó musik förut och städade mitt bombnedslag till rum samtidigt som farmor och jag pratade recept på högtalartelefon :)

Har faktiskt tänkt att försöka gå och lägga mig hyfsat ikväll, och inte runt tolv ;) Fattar inte varför jag alltid fastnar någonstans på vägen, antagligen för att det är så tråkigt...
Men nu ska jag bara gå ut med lite saker i förrådet och förbereda för frukosten i morrn så om jag har tur är jag i säng 22.30, det skulle vara skönt!

- Ungefär såhär segis känner jag mig nu! ;)


» Mary

Haha japp det är precis det som är välbehövliga saker :D

2012-02-07 // 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback