» Snart looov

Åh en ynka dag kvar till sportlov nu, hur skönt kommer inte det att bli? :) En av de absolut bästa sakerna är att jag endast kommer behöva plugga matte, vad jag vet nu iaf (y) Därför ska jag även sysselsätta mig med;
- Baka
- Zätuspätus
- Träna
- Kirra med bilder av olika slag
- Fixa i mitt rum, sätta upp massa tavlor t.ex och fräscha upp överlag, älskar när det är fint och pedantisk ordning :D
- Hemlis ;)
- Äta semlor i mängder
- Träffa kusin?
- SOVA
Sova, sova, sova, gud va jag ska sova! Tänker inviga hela lovet med sovmorgon på lördag, kommer bli så himla skönt!! :) Känner att mitt huvud inte riktigt hinner med längre och verkligen behöver få sluta surra (japp, det surrar konstant i huvudet) tecken på att jag är trött kanske?! ;)

Det enda som kan sabba mitt lov är en förkylning. En äcklig, snorig, torr-i-munnen, jäkla skit förkylning som är på G!! Jag har verkligen inte tid att vara förkyld nu, och än mindre viljan :((
Övriga familjen har typ varit superförkylda hemma ett tag, och jag har antagligen fått det därifrån.
Därför har kurering påbörjats med C-vitamintillskott och te i mängder. Min bästa halsduk är även på och jag har fått förlika mig med tanken att jag inte kan träna ordentligt nu på ett par dagar, för jag tänker inte bli sjuk!!



Du glömde ju det bästa!! GGGGGGGBBBBBBGGGGGG :D :D

2012-02-16 // 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback