» Mys ♥

Idag har det varit en lite mer normal ledig dag för mig! Har hunnit med en del, och betydligt mer än jag gjort övriga lovdagar ;) Känns bra (y)

Dagens beskrivs i korthet med 2 höjdpunkter som helt klart får bli att kusinerna var på shoppingresa hit från Västervik vilket betydde att vi träffades ett par timmar i stan och lunchade lite osv. Roligt tycker jag :)
Hängde med dem runt på stan ca en timma med valde att inte handla något, trots att det fanns flera saker som gärna hade fått följa med mig hem... Men jag sparar de pengarna till Göteborg på lördag istället! :D

Höjdpunkt nummer 2 blir hemmakvällen med lillebror. Hjälpte honom med hans spanskaplugg inför ett fett prov förut, men det var ju ett enkelt jobb för han kunde ju redan allt ;)
Utöver det har vi spenderat kvällen med att baka, både bröd och cookies :) Brödet hittade vi på en liten egen variant på från ett grundrecept medan cookiesen fick bli "orginal". Det bästa var helt klart att båda varianterna blev klockrena! 
Känns så lyxigt med hembakat när det blir riktigt bra :)

Kram Amanda

Fotograf: Jag
Kamera: Nikon D60
Motiv: Kvällens grymma hembak ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback