» Härlig dag! :D

Trots att det är måndag, vilket enligt de flesta är veckans absolut värsta dag, är jag väldigt glad idag! :) Här har ni anledningarna till det:

♦ Vi slutar vid lunch idag eftersom vi inte har någon geografi (y)
♦ Det här är därför dagens sista lektion :)
♦ Det är mysväder ute trots att det är kallt
♦ Jag har världens finaste häst ♥
♦ Jag har insett hur mycket jag älskar min Pikeur-kavaj (finns INGEN bättre, den är grym!!)
♦ Har bara en lite engelskagrej att skriva idag
♦ Ska träna på Friskis bästa medelpass ikväll, trots att mina ben kommer avlida
♦ Jag och Zäta ska upp till sjukhusfältet i eftermiddag och ha det fint i solen och busa av honom lite ;)
♦ Hillevi ska med upp till fältet och fota så jag kommer troligen få en massa fina bilder! :D

Åååh vad jag längtar upp till fältet! :) Kommer bli kanonmysigt även fast det är svinkallt! Zäta kommer troligen tycka det är lika roligt som jag, om inte mycket mer hihi! Räknar med glad och busig häst deluxe! :D 

Kram Amanda



Ställ gärna en fråga eller fler i min frågestund! Den som ställer den klurigaste frågan får en länk med bild.



En enkel fråga betyder mycket! :)

2012-02-06 // 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback