» Eurohorse - shopping :)

Detta skulle kommit upp igår egentligen, men när jag kom hem fastnade jag med näsan i matteboken eftersom jag var så illa tvungen och efter att jag tränat var jag alldeles för trött för att sätta mig med datorn. Men bättre sent än aldrig right!? :)

Trots att jag verkligen ogillar att göra av med pengar (snålis hehe!) är jag riktigt nöjd med årets shopping på Eurohorsemässan under Göteborg Horseshow! :) det mesta var dessutom planerat och välbehövligt, medan annat var mer spontant, men det är ju alltid kul att hitta lite guldkorn :)
Det enda jag inte fick med mig var en ridtröja och ett KL-pannband. Letade verkligen efter detta men pannbanden hittade jag inte i en enda monter och fleecen från HV Polo satt inte snyggt alls på mig tyvärr, så dessa fick jag klara mig utan! Men hittade ju lite annat roligt som sagt :)


- Foxfire pälsglans
- Ryktväska
- Bruna stövelstrumpor
- Beige-brunt schabrak från BR till hoppningen, ääääälskar färgkombinationen, tror Zäta kommer bli jättefin i det! :))
- 2 "swarovski"-armband som ska sättas ihop till et för att få det bredare, äkta fejk ;)
- "Swarovski"-pannband i typ champangefärg, ett av mina favoritköp, passar till schabraket dessutom :)
- Svart schabrak med röd+vit passpoal, dressyr. dock inte med på bilden eftersom det redan är i stallet. Zäta blev finis i det tyckte jag :)


- Sedan fick även denna fula lilla filur hänga med, hänger som ny tävlingsmaskot på ryktväskan hihi! Stenis är namnet eftersom Zäta numera heter Zenator af Sten enligt sin licens :)


Fasen vad snyggt schabraket vad =D

2012-02-29 // 05:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback