» En lördag i mängden

Blir ni förvånade om jag säger att jag gick upp tidigt även denna lördag för att hinna fixa massa mojs? skulle inte tro det va? Fast idag är det mest roliga saker som står på schemat! :) 
Har fotat lite till fotosagan som ska redovisas på fredag, fixat med lite bilder tills dess, varit i stallet en sväng där det var träningsgrupp och barnpassning, ätit lördagsfika (som var sååååå gott!!), mockat, packat 21 stycken hösilagepåsar tillsammans med Emma på 65 minuter mm. Låter väl helt okej? :)

Har planerat att sömnen får tas på sportlovet vecka 8. Då har jag ju faktiskt 8 dagar på mig att ta sovmorgon och det kompenserar nästan de 5 helgerna jag har gått upp ;) Den 9onde dagen blir det dock att gå upp ännu tidigare än vanligt, men vad gör det när det är pga GÖTEBORG HS?! :DD Guud vad jag längtar!!

Just nu håller jag på att baka. Mamma och en kompis till henne ska ha typ middag här hemma ikväll så jah passade på att testa ett nytt recept som jag hittat som verkade svingott! 
Gör därför två upplagor av detta eftersom även jag ska vara med (två) av mina tjejer ikväll! Detta trots att Hillevi förbjöd mig att ta med mig något, men jag ignorerade detta hehe :)
Vad det är får ni se senare i ett recept-inlägg.

Men nu, photoshop-fixande, bakning, marsvinsskötsel och packning. Har ca en timme på mig att få klart detta innan jag drar mig till Hillevi, där blir det middag mm och även en sväng upp till stallet senare för att kvällsfodra och fixa Zäta inför imorrn då vi har träningstävling i hoppning! :D multitasking in my heart! ♥

Kram Amanda

- Ett av mina projekt till sagan! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback