» Clinic för Mikael Carlstedt

Nu under sportlovet är alla vanliga lektioner inställda hos oss på Hageby Ridklubb, och istället är det teorivecka. Ikväll ska det därför vara en clinic, där Mikael Carlstedt kommer som gästtränare, och det är här min hemlis kommer in! :)

Jag blev nämligen tillfrågad för ett par veckor sedan om jag ville vara med och rida Zäta under clinicen för Micke, och självklart svarade jag ett stort fett JA! :DD
Anledningen till att jag har hållt detta hemligt är att Micke från början var hemlig gäst, och därför kunde jag ju inte avslöja så mycket eftersom jag vet att flera i stallet kikar in här då och då ;)

I vilket fall som helst är jag sjuuuuukligt taggad på ikväll, kommer verkligen bli superroligt tror jag! :) Det var även på grund av kvällens clinic som det var extra viktigt att få Zäta positiv i hoppningen, och därför valde jag att hoppa honom i helgen och inte senare i veckan då jag egentligen har honom på foder. 
Nu får vi bara hoppas att han är lika glad och busig som han var i söndags hihi! och att han uppskattar publiken, för det är mååånga som har anmält sig för att komma och kolla, pirrigt värre! :)


» Lina

Hej! Du får kolla med Hillevi om jag fick några bra bilder på dig på clinicen!

2012-02-22 // 22:19:57
» linda

fin häst verkligen, gillar teckningen :)

2012-02-24 // 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback