» Att äta till man spricker

Eftermiddagen och kvällen  spenderades igår tillsammans med Tessan, en an mina absolut bästa vänner :)
Träffades runt halv 4 och åkte då ut till Ingelsta där vi kollade runt lite och sedan fikade. Snabbvisit på stan på vägen hem och därefter bakade vi hallongrottor, något jag varit sugen på att göra jättelänge! Men nu ligger de där i en burk i frysen och bara väntar på att ätas upp av någon kaksugen person (y) :)
När vi var klara såg vi på en film, den här gången Burlesque. Tycker den var grymt bra! Precis lagom jobbig, och då passar den mig perfekt! jag blir så frustrerad när filmerna är för dramatiska haha!

Tessan hade dessutom med sig sin berömda choklad-kola-kaka som vi smaskade på under filmen, och den är verkligen to die for!! 
Hade längtat efter den jättelänge så glad blev jag kan jag ju säga! :) Recept på denna grymma kaka hittar ni HÄR :)

- Tessiless :)


usch, usch, USCH för bilden! :o den är typ gammal... hahah ja både kakan och grottorna var smaskens! :D

2012-02-21 // 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback