» Årsmöte med massa tacos

Åh igår var en seeegis-dag! Skolan ville aldrig ta slut och jag ville mest därifrån. Trots detta fick jag faktiskt en hel del vettigt gjort, älskar att känna mig effektiv!

När vi väl fick gå hem för dagen snabbade jag och H oss upp till stallet, för i går kväll hade vi i Pållestollarna nämligen årsmöte för 2011, samt en taco-kväll kombinerat med detta :)
Massa folk som kom faktiskt! Tror det var 37 stycken utöver oss tio i styrelsen och det var riktigt kul med så stort intresse tycker jag! Pga detta tog dock själva mötet ganska lång tid, men det är roligt att det var många intresserade som sagt, då är det värt att lägga ner arbetet! (y)
Tror dessutom att taco-delen var en stor favorit ;) Körde ju på samma variant förra året och det fungerade i år med, själv orkade jag dock bara trycka i mig 1 tacos, och sedan hälften av Felicias chips haha! Kanske beror på att jag fikade tre stycken kärleksmums i skolan bara nån timma innan? :P

Hade också turen att bli invald som ordförande även för detta år! :D Det slog mig i skolan under dagen att min US-karriär hade kunnat vara slut efter mötet... Men så blev det inte och det tackar jag allihop för! :D

Jag måste säga att jag tycker att kvällen blev väldigt lyckad igår. Lite tråkiga besked dock men dessa hade jag inget att säga till om. Måste också tacka Åsa som var med som ordförande på mötet, superbra verkligen! :)
Nu ser jag fram emot ett nyt år och en ny styrelse, med förhoppningsvis mycket roliga idéer! :)

Kram Amanda

- Förra årets styrelse, vi kommer ju alltid vara "The one" liksom! :)♥
Sniiigg min jag gör btw, hahaha!


Alltid bästa US! :D<3

2012-02-11 // 18:15:55
» Alice

Hej har Emma någon blogg?

Ps din blogg är jätte fin och såklart du och Zäta också :D

2012-02-16 // 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback