» 29 februari 2012

NU är äckelprovet över, tack gode gud! Har väldigt svårt att avgöra om det kändes bra eller inte, mest inte tror jag... Men nu är det över och det känns så himla skönt att lägga det bakom mig! :) Och nu ska ni få slippa höra tjatet om det haha!

Eftersom onsdagar nu mera är min längsta skoldag har jag inte gjort något annat än att vara i skolan. Avslutade dagens lektioner med en ganska rolig franskalektion som mest bestod av roliga tabbar på Google-översätt haga. Måste säga att jag älskar uttalet där ibland ;)
Efter det åkte jag direkt hem för att hjälpa lillebror att plugga lite matte och till hans spanskaprov. Saknar högstadiet lite faktiskt, man fattar inte hur bra man har det där innan man börjar på gymnasiet ;)
Det är det jag har pysslat med so far. Utöver det har jag smällt i mig ett halvt kexpaket som jag hade med mig till provet, men det var det värt, Digestive med choklad är så sjukligt gott :)

Nu blir det strax middag och efter det ska jag upp till stallet en sväng och spendera lite tid där (y) Tar med mig shoppingen från Eurohorse också så jag slipper ha den liggandes i mitt rum, nog för att det är trevligt att kolla på ögongodiset hihi, men det gör ju ingen nytta här hemma direkt!



Fixade iordning (satte ihop) mina armband också så nu är det ett brett istället för två smala, nöjd! :)
Glittrar mer i verkligheten och sitter som en smäck på handleden, blir nog kanonfint på tävlingarna framöver :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback