» We wish you a merry christmas

Som årets julhälsning bjuder jag på en grymt ful bild jag photoshopade ihop när jag läste Fotografisk bild A i tvåan. Men den passar ju rätt bra eftersom jag ser ut att ha en riktig tomtekropp haha! Tur att Zäta är söt som socker i alla fall och väger upp det hela (:
 
Hoppas ni får en toppenbra julafton tillsammans med personer ni tycker om och att ni får mumsa massor av god mat och gott godis, det är i alla fall så jag skall fira min jul! (: I år kommer släkten för första gången på mååånga år hit till oss i Norrköping och firar, så det blir fullt hus med allihop, massor av klappar, julmusik, julmat, ny version av Kalle Ankas jul mm. Så himla mysigt ♥
 
Men som sagt; God Jul (:
 


goooo' juuul! ♥

Svar: <3 <3 <3
Amanda Kennmark

2012-12-24 // 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback