» Jullov 2012

Igår gick jag äntligen på jullov och det med bravur efter en kämpig näst sista termin på gymnasiet! :D
Detta har firats medkompisfika gånger två som nästan fått min mage att spricka och en mystur i snön med Zäta tillsammans med Emma, en bra start på lovet med andra ord och förhoppningsvis fortsätter det i samma stil (y). Ett extra plus i kanten är att jag faktiskt klarade det nationella provet i matte fast jag inte trodde det, glad tjej hihi! (:
 
Nu skall jag försöka få min kropp att varva ner och sluta efterstressa som jag gjort sedan i tisdags, himla jobbigt faktiskt! Men förhoppningsvis botades det av en kvälls julfix med bland annat klappinslagning och knäckkokande igår (: När det var klart kröp jag nog ner i soffan framför en julfilm med lillebror och kollade på den fina granen jag och mamma klädde i onsdags, julstämning ♥
 
 
 
 


ååhh. wayne's<3 jag WILLå<3

Vill du göra ett bloglovinbyte med oss?:D skulle betyda guld!;)

Svar: Ja det var mysigt, jag hade typ aldrig varit där innan faktiskt :)
Amanda Kennmark

2012-12-22 // 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback