» Julefint i designen

Nu är den nya designen äntligen uppe! (: Än är det mycket småfix kvar att göra men jag var alldeles för trött på den gamla för att kunna hålla mig ifrån att lägga upp den här innan den var helt klar hihi! Bland annat är det färgerna som skall justeras en del, så bli inte förvånade om ni kikar in här ich så ser det totalt annorlunda ut under de närmaste dagarna, jag måste bara komma på var de rätta koderna finns, och det är inte enkelt i den här mallen minsann! Tur att Hillevi är snäll och har hjälpt mig en bit på vägen i alla fall (tack!). 
 
Men jag behöver faktiskt ett stilråd, och det handlar om just färgen på bloggen. Jag har svårt att bestämma mig vad jag skall ha för färg på bakgrunden samt i "rubriksfälten" och vad som passar till headern... Vad tror och tycker ni? Jag har funderat på någon beige nyans eller kanske grått, blått eller något rödaktigt. Orange skulle passa bra till häadern men det är jag inte så förtjust i. Jag gillar egentligen de två färgerna tillsammans som jag har nu, men de passar ju inget vidare till bilderna egentligen. Hmm, vilket i-landproblem va? (; Hursom skulle det vara supersnällt om ni ville komma med tips! (:
 
Det är i alla fall skönt med lite nytt och fräscht och tanken är att det ska vara helt klart till jul. Men vi får väl se hur det blir med den saken hehe!
 


» Carro

Jag skulle väl säga en ljusblå bakgrund, lite mot grått.. och sen någon lite mörkare/klarare blå till rubrikerna, kanske någon i stil med det blå i skjortan? :)

Svar: Bra tips! :) Jag hade tänkt lite på blått också, så jag kör nog på det :)
Amanda Kennmark

2012-12-20 // 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback