» Dan före dan före dopparedan

Nu är det minsann inte långt kvar till julafton och till min stora glädje mår jag betydligt bättre idag än jag gjorde igår! Illamåendet är så gott som borta och jag har lyckats stoppa i mig ganska mycket mat, så det går framåt (: Nu väntar jag bara på att jag skall få tillbaka lite energi och sedan bli av med den tomma känslan i magen så jag kan stå rakt igen och slipper gå omkring som Quasimodo haha!
 
Idag har jag därför mer eller mindre tvingat mig upp för att göra lite nyttigheter. Bland annat var jag med Moa och handlade allt som behövs för en riktigt ordentlig julfrukost till omkring trettio hungriga stalltjejer! På Hageby är det nämligen en tradition att personal, fodervärdar, skötare och faddrar samlas i stallet på julaftonsmorgon och äter julfrukost tillsammans, byter julkpappar mellan hästarna och sedan har barbackamys med rejstävling i ridhuset. Sååå mysigt (: Om jag är tillräckligt pigg imorgon skall jag och Zäta därför upp till sjukhusfältet och busa av oss lite (läs myyycket...) i snön. Gör jag inte det är jag ganska säker på att jag kommer få äta även en del fibersand till frukost och fira julafton med diverse blåmärken med tanke på hur galet busig den lille herrn är just nu hihi! Men han är ju så söt, så det kan jag faktiskt ta! ♥
 
Alldeles strax skall jag möta upp kompisarna i bästa HEJA-gänget för att ha en julig myskväll med julklappsbyte. Alltid lika roligt (:
Är det jul så är det, det vill säga tomteluvan på och en egeninslaget paket till Johanna! Och ja, den sista bilden är gryyymt suddig, men eftersom det var den enda jag såg lite snygg ut på så fick den duga! Jag gör mig tydligen bäst helt suddig hihi (;
 
 


» Jonna

Fina bilder, och grymt härlig blogg måste jag säga! Är förälskad i headern :')

Svar: Men åh va glad jag blir! Tack så mycket! ((:
Amanda Kennmark

2012-12-22 // 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback