» Handlat på Rhodos

När jag var på Rhodos med familjen gick vi ofta in till "centrum" i Ixia under kvällarna och tittade runt i alla mysiga butiker som finns där. Mycket turistskit finns det verkligen, men tittar man lite noggrannare och framförallt kikar in i de lite mer välsorterade butikerna kan man hitta riktiga guldkorn. 
Själv hittade jag en drömfångare och tre armband som fick följa med hem, och som jag faktiskt planerat att köpa.   Armbanden sitter på på min arm dygnet runt och ger mig fina minnen medan drömfångaren hänger på väggen över sängen och hittils gör sitt jobb. Bra köp tycker jag (: 

Traditionsenligt blev det även lite handlat på tax-free, i mitt fall två parfymer som jag redan älskar. Luktar superdupergott verkligen! (:












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback