» Fredag 24 augusti 2012

Idag var det faktiskt första dagen som jag hade lektioner efter schemat på riktigt, jag kanske inte skulle ha klagat tidigare i veckan i alla fall (; Vi hade trots allt till och med sovmorgon idag så lite av dagens fix hann jag göra innan jag åkte till skolan, till exempel motionera, städa rummet och ta hand om djuren hemma. Känns bra att ha det klart! På det blev det världens största frukost med bara lyx innan jag fick skjuts av Hillan till skolan, hur fränt?

I alla fall blir det en ganska lugn dag idag. Svenskan, mentorstiden, religionen är avklarad och efter potatisbullelunch är det bara matte och engelska kvar innan jag åker till Zäta för eftermiddags/kvällsmys (: När jag väl kommer hem sedan ska jag baka två bröd till en kräftskiva vi ska på imorrn och även vara med Hillevi om hon vill och kan, hoppashoppas! 
Sen blir det självklart obligatoriskt fredagsmys också, har planerat lite godsaker som ska handlas hem haha (:

NU ville bilden på Mimmsan funka helt plötsligt, så ni får se den här istället för här! (; 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback